تنهايي ام را با تو قسمت مي كنم سهم كمي نيست





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

 

تنهايي ام را با تو قسمت مي كنم سهم كمي نيست

گسترده تر از عالم تنهايي من عالمي نيست

غم آنقدر دارم كه مي خواهم تمام فصلها را

بر سفره ي رنگين خود بنشانمت بنشين غمي نيست

بر سفره ي رنگين خود بنشانمت بنشين غمي نيست

حواي من بر من مگير اين خودستاني را كه بي شك

تنهاتر از من در زمين و آسمانت آدمي نيست

ايينه ام را بر دهان تك تك ياران گرفتم

تا روشنم شد : در ميان مردگانم همدمي نيست

همواره چون من نه : فقط يك لحظه خوب من بينديش

لبريزي از گفتن ولي در هيچ سويت محرمي نيست

من قصد نفي بازي گل را و باران را ندارم

شايد به زخم من كه مي پوشم ز چشم شهر آن را

دردستهاي بي نهايت مهربانش مرهمي نيست

شايد و يا شايد هزاران شايد ديگر اگرچه

 

 

اينك به گوش انتظارم جز صداي مبهمي نيست

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,|